ODGOVORI NA

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

V spletni trgovini so prikazani izdelki, ki so na voljo v skladišču. Naša baza izdelkov se posodablja v kratkih časovnih intervalih. Tako se v redkih primerih lahko zgodi, da v trenutku potrjevanja naročila izbran izdelek ne bo več na voljo. V takšnem primeru vas bomo o tem nemudoma obvestili.

Tak izdelek lahko vrnete ali vložite reklamacijo. Obrnite na našo podporno službo, kjer vam bodo svetovali glede vračila.

Dobavni rok je do 5 delovnih dni od knjiženja plačila. Čas za knjiženje plačila sta 1-2 delovna dneva.

Račun v spletni trgovini lahko odprete na dva načina: 1. Med oddajanjem naročila v spletni trgovini 2. Izpolnite obrazec v zavihku »Registracija”.

Gre za seznam želja, kjer si v poseben razdelek shranjujete izdelke, ki jih sicer ne nameravate v tistem hipu kupiti, boste pa to morda storili kasneje.

HITER KONTAKT

IMATE VPROŠANJA? KONTAKTIRAJ NAS